Jak to działa?

Jak działa formularz zgłoszeniowy?

Wypełnij formularz
zgłoszeniowy
Potwierdź zgłoszenie otrzymanym kodem SMS
Odbierz telefon od Doradcy
i skorzystaj z oferty

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi dotyczące wniosku online:

Nie mogę wprowadzić mojego adresu, ponieważ nie ma mojej miejscowości/ulicy na liście.

  • Staramy się na bieżąco aktualizować bazę adresową, jednak może zdarzyć się, że ulice, których nazwy zostały zmienione nie są jeszcze zaktualizowane. W takim przypadku proszę wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@kredytok.pl.

Nie otrzymałem kodu SMS

  • Upewnij się, że uzupełniłeś wszystkie pola na pierwszej stronie wniosku, wpisałeś poprawny numer telefonu oraz zaznaczyłeś wszystkie wymagane zgody i oświadczenia wymagane w procesie wnioskowania o pożyczkę. Jeżeli nie otrzymasz SMS z kodem w ciągu 5 minut, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@kredytok.pl z podaniem swojego numeru telefonu.

Nie ma mojego banku na liście banków Kontomatik

  • Jeżeli nie ma Twojego banku na liście nie ma możliwości wysłania wniosku przez Internet. Zapraszamy do naszych Oddziałów lub do kontaktu z naszą infolinią. Najbliższy Oddział KredytOK znajdziesz tutaj.

Czy jest inny sposób weryfikacji konta bankowego? Na przykład za pomocą przelewu weryfikacyjnego?

  • Aktualnie nie ma takiej możliwości.

Czy mogę zweryfikować więcej niż jedno konto bankowe?

  • Aktualnie nie ma takiej możliwości. Na jednym wniosku można zweryfikować tylko jedno konto bankowe.

Mam kilka kont bankowych. Które powinienem zweryfikować?

  • Musisz być właścicielem lub współwłaścicielem konta, na które wypłacimy pożyczkę. Dodatkowo, jeżeli na konto wpływa wynagrodzenie przyspieszy to ocenę wniosku i pozytywnie wpłynie na decyzję.

Weryfikacja konta bankowego trwa bardzo długo

  • Weryfikacja konta bankowego zwykle trwa do 30 sekund. Maksymalnie, w wyjątkowych przypadkach, weryfikacja może wydłużyć się do 10 minut. Jeżeli weryfikacja trwa dłużej, prosimy o skorzystanie z innej przeglądarki lub aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Jeżeli w dalszym ciągu weryfikacja nie będzie możliwa prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@kredytok.pl.

Nie otrzymałem umowy pożyczki

  • Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub o kontakt z naszą infolinią celem potwierdzenia, że na wniosku został wprowadzony poprawny adres e-mail.

Jak podpisać umowę pożyczki?

  • Aby podpisać umowę pożyczki należy kliknąć w link przesłany w wiadomości e-mail, a następnie podpisać się czytelnie imieniem i nazwiskiem używając myszy/touchpada na komputerze lub palcem/rysikiem na telefonie/tablecie.

Czy muszę wysyłać do Was dokumenty?

  • Nie ma konieczności przesyłania do CSSA dokumentów w formie papierowej ani za pomocą e-mail.

Nie mogę podpisać dokumentów.

  • Jeżeli po kliknięciu w link widzisz komunikat, że upłynął czas na podpisanie dokumentów, to znaczy, że wniosek się przeterminował i należy złożyć nowy. Jeżeli po podpisaniu dokumentów widzisz komunikat, że podpis jest błędny, należy podpisać się czytelnie imieniem i nazwiskiem wypełniając całą przestrzeń podpisu (ramkę).

Pytania i odpowiedzi dotyczące oferty KredytOK

Jaki warunki należy spełniać, aby otrzymać pożyczkę w KredytOK Online?

  • Musisz posiadać stałe miejsce zamieszkania w Polsce, posiadać minimum 26 lat, aktywny rachunek bankowy, a także stały dochód w Polsce i otrzymać pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

Czy mogę wnioskować o ofertę, posiadając niespłacony kredyt w banku lub innej instytucji kredytowej? 

  • Tak. Możesz wnioskować o pożyczkę, jeśli terminowo regulujesz raty i odsetki bieżących zobowiązań i nie figurujesz w rejestrze dłużników BIG.

Jak wnioskować o pożyczkę?  

  • Aby otrzymać ofertę musisz wypełnić krótki wniosek o pożyczkę, dostępny na stronie internetowej wniosek.kredytok.pl

Kiedy mogę wysłać wniosek o pożyczkę? 

  • Wniosek o pożyczkę możesz złożyć drogą elektroniczną każdego dnia tygodnia (24h/7dni). Wysłane zgłoszenia obsługiwane są przez naszych pracowników w godzinach pracy biura.

Jak długi jest okres od złożenia wniosku do wypłaty pożyczki? 

  • Rzeczywisty termin wypłaty pożyczki zależy od Twojego banku oraz czasu w jakim podpiszesz dokumenty online. Standardowo po akceptacji oferty i podpisaniu dokumentów online, dzięki przelewom ekspresowym, pieniądze możesz mieć na koncie już w kilkanaście minut.

Jakie dokumenty są potrzebne, aby otrzymać pożyczkę? 

  • Nie wymagamy żadnych dokumentów. Weryfikacja wniosku odbywa się na podstawie wprowadzonych danych, weryfikacji tożsamości za pomocą narzędzia Kontomatik, potwierdzenia numeru telefonu kodem SMS.

W jaki sposób mogę spłacać pożyczkę? 

  • Na wskazany adres e-mail wyślemy do Ciebie harmonogram spłaty pożyczki. Raty miesięczne spłacasz przelewem na podany w umowie numer rachunku bankowego w terminach określonych w harmonogramie.

Co to jest RRSO? 

  • RRSO, czyli Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania wyliczona jest zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku do Ustawy o Kredycie Konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r. Prawo nakłada obowiązek informowania Klientów o wielkości stopy RRSO. Wielkość ta zależy w dużej mierze od okresu na jaki udzielana jest pożyczka oraz całkowitej kwoty kredytu.

Dlaczego wniosek otrzymał odmowę? 

  • Najczęściej odmowa związana jest z negatywną oceną wniosku wynikającą z zadłużenia Klienta w rejestrach dłużników. Odmowa może nastąpić również na podstawie negatywnej oceny zebranych informacji w procesie uzupełniania wniosku, a także w przypadku braku kontaktu z Klientem niepozwalającym na dokończenie weryfikacji wniosku.

Czy dane przesyłane we wniosku do KredytOK są bezpieczne? 

  • Oczywiście. Wszystkie informacje o Kliencie pozyskane w procesie wnioskowania o pożyczkę są właściwie zabezpieczone od strony technicznej i organizacyjnej przed dostępem osób trzecich. Otrzymane dane osobowe przetwarzamy zgodnie z prawem.
Zamknij cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej “Polityce prywatności”.